مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰
برنامه نویس Moneyball: به چالش کشیدن افسانه شخصی بهره وری برنامه نویس 27 ژانویه ، 2020 • SEI BLOG بیل نیکولز اندازه گیری و تحلیل کیفیت نرم افزار یک باور گسترده در زمینه مهندسی نرم افزار این است که برخی از برنامه نویسان بسیار ، خیلی بهتر از سایرین (زمان های 10 یا x10 ، برنامه نویس) هستند و این که مهارت ها ، توانایی ها و استعدادهای این برنامه نویسان تأثیر زیادی بر روی آن می گذارد موفقیت یا عدم موفقیت سازمان این موضوع موضوع ستون اخیر من در نرم افزار IEEE با عنوان End لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رضوانشهر of the افسانه بهره وری برنامه نویس فردی است. در زمینه تحقیقات بیس بال (سابمیتومتریک) ، محققانی که مفاهیم گسترده - اما نادرست - را زمستان های TEXAN و در حال رسیدن به روح تعطیلات به چالش کشیده اند ، توانستند از ناکارآمدی بازار به نفع خود سوء استفاده کنند ، تحولی که به روش مایکل لوئیس در Moneyball توضیح داده است. به همین ترتیب ، مدیران نرم افزاری حیرت انگیز می توانند با به چالش کشیدن خرد رایج پذیرفته شده سود ببرند. در این پست وبلاگ ، صحت و اهمیت مفهوم گسترده برنامه نویس x10 را بررسی می کنم. با استفاده از داده های مطالعه ای که در SEI انجام دادیم ، شواهدی یافتم که این ایده را که برخی از برنامه نویسان ذاتاً به مراتب ماهرتر یا کارآمدتر از دیگران هستند ، به چالش می کشد. مطالعه ما به این نتیجه رسید که حقیقت بیشتر تفاوت دارد. اول ، فهمیدم که بیشتر تفاوت ها ناشی از چند اجرای خیلی پایین است ، نه عملکرد عالی استثنایی. دوم ، تعداد بسیار کمی برنامه نویسان در افراط و تفریط وجود دارد. سوم ، همان برنامه نویسان به ندرت بهترین یا بدترین بودند. در حالی که میانگین عملکرد بین برنامه نویسان متفاوت است ، تنها نیمی از تغییر در تلاش برای توسعه برنامه را می توان به مهارت ذاتی برنامه نویس نسبت داد. نیمی دیگر مربوط به تغییرات روزانه فرد توسعه دهنده است. یعنی برنامه نویسان به همان اندازه که با اعضای دیگر گروه متفاوت هستند با خود فرق می کنند. بسیاری از مطالعات که به نظر می رسد دامنه عملکرد x10 را نشان می دهد اختلاف بین برنامه نویسان با تغییر روزانه برنامه نویس را نشان می کابینت های گلاس چیست؟ پشت صحنه: تور دانشجویی RED STUDIOS دهد. این یافته مهم است ، زیرا این بدان معنی است در کوتاه مدت ، عملکرد باتلاق های متغیر عملکرد طبیعی است. این یافته پیامدهای عمده ای در اندازه نمونه مورد نیاز برای برنامه ریزی ، ردیابی و ارزیابی پیشرفت فرآیند دارد. مهمتر از همه ، ما شاهد موارد و افراط و تفریط ها هستیم ، نه روند دراز مدت. با این حال پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر ، این نتایج کوتاه مدت خیلی پیش بینی کننده نیست. دامنه اندازه گیری بدترین و نه بهترین عملکرد نورافکن: ماریا آندراد - از دانشجویان گرفته تا IT متخصص در UCSD است. در حالت شدید ، یک برنامه نویس یک کار را انجام نمی دهد. مقایسه بهترین با بدترین چیز خیلی مفید نیست. پیدا کردن یک برنامه نویس برتر همیشه کار سختی است ، پیدا کردن یک برنامه نویس توانمند My Fall Break با برنامه اکتشاف صنعت Wharton چنین نیست. اندازه گیری دقیق عملکرد نیاز به بدنه حجامت چیست؟ آیا کار می کند؟ قابل توجهی از کار دارد. از آنجا که مدیران پروژه های نرم افزاری توانایی محدودی در ارزیابی توانایی توسعه دهنده های فردی دارند ، باید به یک محیط تولیدی و رشد استعداد اعتماد کنند. به جای اینکه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی روانسر تمام تمرکز خود را برای جذب و استخدام بهترین برنامه نویسان در دسترس قرار دهند ، مدیرانی که مایل به دستیابی به بهره وری و کیفیت بالا هستند ممکن است با پیدا کردن برنامه نویسان توانمند و سپس استفاده از ابزارهای دیگر در اختیارشان مؤثرتر باشند. بعداً در این پست در مورد برخی از این ابزارها بحث خواهم کرد. اعتقاد به شکیبایی و حساسیت مهارت برنامه نویسان فردی در مهندسی نرم افزار دارای سابقه ای طولانی است ، که از سال 1968 توسط مطالعات ساکمن و همکارانش آغاز شد. و بعداً توسط مک کان (فصل 30) ، گلس و دیگران خلاصه شد. برآوردهای نفرات برتر در مقابل میانگین نوازندگان در این مطالعات از 10: 1 تا 28: 1 است. برای تیم ها ، بوهم و همکاران. از عاملی تقریباً 4: 1 استفاده کرد ، و DeMarco و Lister ادعا کردند که سازمانها تقریباً به اندازه افراد در عملکرد خود متفاوت هستند. این ادعاهای تأثیرگذار منتشر شده به فرضیات گسترده ای درباره اهمیت مهارت فرد تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! برنامه نویس کمک کرده است. با این حال ، در حالی که مطالعه کوچک Curtis در مورد زمان رفع نقص (صص 279-294) تغییرات زیادی را برای همان توسعه دهنده در کارهای متعدد پیشنهاد کرده است ، به بهترین دانش ما ، هیچ یک از این مطالعات اصلی تغییرات بین توسعه دهندگان را از تغییرات بهره وری از هم جدا نکرده است. برنامه نویسان فردی از برنامه به BLOG ADMISSION GEORGIA TECH برنامه دیگر. مطالعه برای درک بهتر دلایل بهره وری توسعه نرم افزار ، مطالعه خودمان را انجام دادیم. ما از داده های جمع آوری شده از کار خودمان برای آموزش فرآیند نرم افزار شخصی (PSP) استفاده کردیم. PSP به توسعه دهندگان نرم افزار می آموزد که چگونه عملکرد خود را اندازه بگیرند و یک چرخه بهبود شخصی برنامه plan-do-check-act طراحی شده توسط Demming را اجرا کنند. آموزش اساسی PSP این است که پیشرفت با سازگاری آغاز می شود. در طول کلاس PSP ، ما هر روز داده های کلاس را به دانش آموزان گردآوری و نشان می دادیم. بنابراین ، مربیان دست اول مشاهده کردند که چگونه اجراهای فردی از یک برنامه به برنامه دیگر متفاوت است. برای مطالعه ، ما از داده هایی از تکالیف برنامه نویسی کلاس PSP استفاده کردیم که دانش آموزان تلاش ، اندازه و نقص را برای یک سری از آکادمی فیلم نیویورک استرالیا دکمه ساخت فیلم Alum Leroy اعتبارهای بلاکچین را تقویت می کند برنامه ها ثبت می کنند. دانش آموزان از زبان های برنامه نویسی و محیط های مورد علاقه خود استفاده کردند. برای شبیه سازی یک چرخه توسعه برای جمع آوری داده های آنها ، ما دارای ویژگی های عادی بودیمProgrammer Moneyball: Challenging the Myth of Individual Programmer Productivity
  • ۹۸/۱۱/۱۰
  • کاربر کاربر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی