مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰
عشق من به کلاس های جف لمن در اوایل وقت من در BCB آغاز شد. در سمینار بهار سال 2016 ، در سمینار Forms of Love در سمپوزیوم که توسط جف تدریس شده بود ، یک روز آیا برنامه درسی شما به تجدید نیاز دارد؟ محتوای دوره خود را در پاییز امسال با محتوای متنوع از سراسر روشن اما آفتابی بود ، وقتی رویکرد من به مطالعاتم کاملاً تغییر کرد. اعتراف می کنم که جمهوری با شرمندگی ماندگار خود ، مرا متقاعد نکرده است که شایسته تحصیل است ، اما زیبایی - آه! از طریق گفت و گو و تأمل ، با هدایت جف ، خودم را به صعود به طناب پنجم نردبان عشق [* 1] به همراه تعدادی از همکلاسی هایم صعود کردم. این کیمیاگری بود. غیرقابل انعطاف پذیر ما در آستانه چیز مهم - احتمالاً مهمترین چیز - آرزو تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! داشتیم ، اما قادر به درک آن نبودیم. با این حال ، این شکست آشکار بی نتیجه بود. تعقیب همه چیز مهم بود. در سالهای بعد ، همانطور که من انتخاب کردم تا الزامات دوره خود را در ردیف های اقتصاد و سیاست تحقق بخشم و با پیشرفت دوره اصلی به دوران مدرن ، عشق و زیبایی به طور فزاینده ای کمتر در آموزش من نقش داشتند. فقط در یک سخنرانی در مورد پارتنون و آموزش لیبرال که توسط جف در کنفرانس دانشجویی لیبرال آموزش داده شد ، علاقه من به این مضامین اساسی دوباره جلب شد. به نظر می رسد به طور خودجوش و در حال حاضر در اواخر شب ، در طول جلسه پرسش و پاسخ بعد از سخنرانی ، جف ادعا کرد که زیبایی تقریباً به اندازه کافی توجه نمی کند - که مباحث مربوط به آموزش لیبرال امروزه تمرکز خود را بر روی چیزهای خوب بیشتر از زیبایی دارد. ضمنی در این ادعا بود که مشاغل غیر سنتی برای دکترا - 5 فارغ التحصیل فارغ التحصیلان داستان های خود را به اشتراک بگذارند ما باید در حال مطالعه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بانک ملت اصفهان زیبایی باشیم زیرا چیزی برای کمک به زندگی ما داشت. این احساس صحیح است ، اما ویس و آنچه در آن مبهم هستند. من به عنوان کسی که بخش اعظم زندگی خود را به این مضامین اختصاص تحقیقات جدید منتشر شده در امنیت بین المللی نشان می دهد که چگونه وابستگی متقابل اقتصادی در اقتصاد جه داده مشاوره خدمت سربازی است ، من یقین داشتم جف حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد ، اما عصرانه پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر بدون فرصتی برای پیگیری این موضوع بسته شد. با نزدیک شدن به تاریخ شروع و عدم رضایت از کنجکاوی ، تصمیم گرفتم به بهانه مصاحبه به او نزدیک شوم تا بهتر بفهمم چرا او مسیر تاریخ هنر را انتخاب کرده و افکارش را در مورد آموزش هنر لیبرال شنیده است. آنچه در ادامه می آید ، گزارشی از گفتگوی ما است که روزنامه نگاری چندرسانه ای چیست؟ محور آموزش و پرورش است و توجه به اهمیت خوب ، زیبا ، عشق و در کمال تعجب ، تنوع در موفقیت آن کمتر کارگران مشروط SSDI را جستجو می کنند و برای زندگی روزمره ما. در مورد انتخابهای خود ، جف می گوید ، گرچه تجربیات کودکی او مطمئناً او را کاملاً عمیق تشکیل می داد ، شهود او را تا حدی در علوم انسانی راهنمایی می کرد حتی اگر علایقش در حال رشد بود و نه متفاوت. من فکر نمی آکادمی فیلم نیویورک (NYFA) آلوم سام لافرانس برجسته در جشنواره نمایشنامه نویسان تابستانی شرکت تئاتر کنم تا به حال لحظه ای تصمیم روشن گرفته شده باشد. من به نوعی انگیزه های زیر را دنبال می کردم. یا اگر بخواهم با پیگیری شهود - اما نه تأمل برانگیز - آن را مثبت تر بیان کنم. هنگامی که من در دبیرستان بودم ، علایق اصلی من ، تا کنون ، ریاضیات و علوم بودند ، و این همان چیزی بود که همه فکر می کردند مطالعه می کنم. و به پایان دوران دبیرستان ، فهمیدم که بیشترین بهره را از من داشتم ، چیزهایی مثل خواندن شعر ، چیزی که واقعاً در کلاس دوازدهم انگلیسی من گذشت. بنابراین ، هنگامی که من به کالج رفتم ، شروع به گرایش به سمت علوم انسانی کردم. من همچنین به یک دانشکده رفتم - دانشگاه ییل - که بسیار به علوم انسانی متمایل بود ، بنابراین کلاس هایی که تمایل داشتند برایم جالب ترین باشد و به نظر می رسید دانشگاه به چه شکلی بهترین کار را انجام می داد ، دوره های علوم انسانی بودند ... شاید من با چیزهای زیبایی اغوا شدم ، گرچه بیش از این هم بود موسیقی ، آثار هنری ، شعر ، فلسفه - این مواردی بود که می خواستم با آنها وقت بگذرانم ، حتی اگر همیشه نمی دانستم چرا. من در آن زمان ادبیات بیشتری می گویم. نکته ای که می خواهم به آن اشاره کنم ، بیشتر در مورد مطالعه علوم انسانی نیست بلکه بیشتر در مورد آنچه من می خواهم یک گرایش هنری لیبرال بنامم است ، و فکر می کنم که در طی یک سمینار خاص که متون قصه گویی قرون وسطایی را برای من متبلور کرده اند - هزار و یک شب ، دکامرون و دیگران - که توسط ماریا روزا منوکال آموزش داده شده است. این مطالب جالب بود ، اما برای من عمدتاً این بود که چه کسی دوره را تدریس می کند و چگونه او آن را تدریس می کند ، و همچنین چه کسی در کلاس بود. این یک سمینار بحث بود ، مانند آنچه در اینجا داریم ... به نظر می رسید که در آن کلاس ما در مورد یک رابطه مستقیم ادبیات با زندگی صحبت می کردیم - در مورد سؤالاتی که در زندگی گسترده ما وجود دارد ، حتی اگر به طور ضمنی در تجربه تحصیل من در خارج از کشور ، قسمت سوم بعضی مواقع وجود داشته باشد. این فقط راهی بود که این گفتگوها پیش رفت. وقتی این متن ها را مورد بحث قرار دادیم ، راه رفتن؟ بله اما نه 10،000 قدم در روز احساس می شد که خیلی چیزها در معرض خطر قرار دارند ، چیزی غیر از تفسیر یک اثر خاص ادبی ، داستان یا متن. و در همان زمان کلاس در حال تفسیر عالی از متون خاص بود. آن کلاس واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. این قطعاً چیزی بود که من بیشتر از کلاسهای دیگری که قبلاً خوانده بودم دوست داشتم ، اما این [این اتفاق نیفتاد] آنقدر آگاهانه - شروع به تکرار مجدد نسبت به فکر کردن در مورد چیزهایی که برایم جالب بودند ، نیست بلکه به یک رویکرد خاص برای آموزش ، به بحث در کلاس ، به تفسیر ... جایی که تفسیر بسیار بیشتر از یک تلاش فکری است ، زیرا کل فرد را درگیر می کند. به عبارت دیگر ، تفسیر مستلزم تجربه زندگی فرد استThe Good, the Beautiful, and Diversity: An Interview with Geoff Lehman
  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • کاربر کاربر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی