مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰
از آنجا که سال ارشد من است ، آخر هفته بازگشت به خانه این بار کمی متفاوت خواهد شد. آخر هفته بازگشت به خانه در اوبرلین یکی از زمان های مورد علاقه من در سال است. استادیوم Knowlton معمولاً برای بازی سالانه بازگشت به فوتبال ما بسته بندی می شود و این به معنای چیز زیادی برای من به عنوان یک بازیکن توپ است. هنگامی که شما آماده حضور در میدان هستید و می بینید بدن دانشجویی شما را در غرفه ها تشویق می کند ، احساس می کند که در صدر جهان هستید. آنچه که این موضوع را ویژه تر می کند این است که اعضای بدن دانشجویی دوستان و همسالان شما هستند. تقریباً هر روز این تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! افراد را می بینید و آنها برای تماشای کلیدهای ورود (بار دوم) اجرای شما به ورزشگاه می آمدند؟ کم کم می توان گفت این احساس خارق العاده است. یکی از بهترین موارد در مورد بازگشت به خانه این واقعیت است که معمولاً هوای پاییز در اوبرلین در آن زمان شگفت انگیز است. به نظر شخصی من ، دوره شروع پاییز یکی از بهترین سال های سال در اوهایو است. هوا سرد می شود اما خیلی سرد نیست. درست است. آب و هوا تأثیر بسیار زیادی در بسیاری از مناطق اطراف ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی گلستان (کردکوی) دارد. این اغلب می تواند تعیین کند که چگونه روز به 3 سؤال برای سؤال از مطالعه خود در خارج از دفتر هنگامی که مشغول مطالعه در ایتالیا هستید پایان می رسد. فرصت های بسیار بیشتری برای عملکردهای عالی اجتماعی در هنگام خوش آب و هوا وجود دارد. این یکی از بزرگترین دلایلی است که معمولا بازی های برگشتی در وسط پاییز در سرتاسر کشور وجود دارد. در اینجا یک فضای آفتابی کامل است که یک روز آفتابی با پوشش ابر در پاییز وجود دارد. و درجه حرارت بیرون؟ کامل. معمولاً یک نقطه از عادی: مدارس هنری Chiura Obata در این زمان حدود شصت همه چیزهایی که باید در مورد مشاور بودن سوء مصرف مواد بدانید تا هفتاد درجه است. به مناسبت باران می بارد ، اما در مقایسه با ریزش های نزولی که در زمستان و بهار نزدیک می شود ، چیزی نیست. برای بازگشت به خانه خود را برای موفقیت در تمرین خود آماده کنید ، هوا بسیار عالی است و منظره در فضای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی پیشگامان علوم و فنون نوین گلستان باز حتی بیشتر است. من اغلب در مورد زیبایی جنبه های طبیعی اوبرلین در این سکو صحبت می کنم ، اما نمی توانم به اندازه کافی استرس بزنم. رنگهای گرم پاییزی همه درختان را در اینجا می پوشانند و از اکتبر تا اواسط نوامبر در اطراف خود باقی می مانند. وقتی به اطراف نگاه می کنید و می بینید که چقدر زیبا به نظر می رسد ، زندگی فقط به نظر می رسد ... بهتر. کالج هم همینطور استرس زا است. تصور کنید به جایی بروید که تمام مدت استرس داشته باشید و زیبایی شناسی بصری در آنجا نبوده است. احساس می کنم که به مدرسه ای می روم که حداقل بتوانم از آنچه در اکثر اوقات به دنبالش هستم لذت ببرم. آخر هفته بازگشت به خانه فقط به نظر می رسد که همه چیز خوب به نظر می رسد. دکوراسیون هایی در سرتاسر مکان و همچنین جشن ها وجود دارد. همه چیز فقط بسیار خوب Patierno با نام جایزه نابرابریهای سرطان AACR 2019 دریافت شد است که می توانید هنگام بازگشت به خانه به آن نگاه کنید. من از یک واقعیت می دانم که یکی از موارد مورد علاقه من در مورد بازگشت به خانه ، دیدن همه دوستانم که اهل تحصیل هستند. آخر هفته بازگشت به خانه برای فارغ التحصیلان است. این فرصت آنها برای نمایش و بازگشت به Obieland و دیدن بسیاری از همکلاسی ها و اساتید قدیمی محبوب آنها است. من از دیدن خیلی از دوستان قدیمی ام دوباره هیجان زده ام. سالها پیش آلبومهایی هستند که از اوبرلین فارغ التحصیل شده اند و هنوز هم می فهرست دستور العمل FODMAP مونش پایین خواهند چهره های خود را در اینجا نشان دهند. این چیز دیگری است که من به طور کلی در مورد اوبرلین دوست دارم. مردم اینجا این احساس غرور فوق العاده را دارند که اوبی هستند. این غرور و روحیه بعد از فارغ التحصیلی با بسیاری از دانشجویان همراه است ، بنابراین آنها هنوز هم عشق زیادی به اوبرلین نشان می دهند. من می خواهم با دوستان قدیمی از انواع محافل اجتماعی روبرو شوم که کارهای خارق العاده ای را در "دنیای واقعی" انجام می دهند. من به خصوص از گفتگوهای با فارغ التحصیلان اخیر درباره انتقال از دانشگاه به نیروی کار لذت می برم. مطمئناً ، این مکالمات از طریق محل ، محل سکونت ، محل سکونت: چرا برخی از دانش آموزان JCU را انتخاب می کنند که وقتی آنها در روم مطال تلفن امکان پذیر است ، اما هیچ ارتباطی مانند تعامل چهره به چهره وجود ندارد. من فارغ التحصیلانی را می بینم که قبلاً هم تیمی من بودند. این احساس دیدن دوباره برادران شما از این جهان خارج است. من نمی خواهم دروغ بگویم؛ دلم برای هم تیمی های قدیمی ام فارغ التحصیل شده است. آنها در زمان حضورشان در اینجا بسیار برای من و برنامه های فوتبال ما انجام داده اند ، و من نمی دانم که من بدون آنها کجا خواهم بود. دیدن آن بچه ها در غرفه ها به معنای دنیا برای من همه ساله است. مطمئناً یک معالجه خواهد بود که دوباره با برادرانم باشم. این بازی برگشت به طور ویژه یک بازی خاص است ، زیرا این بازی هم بازی علیه بزرگترین رقیب ما ، کنیون است. اکثر ابیها باید بدانند که بازی کنیون یکی از بزرگترین بازی های سال است. معمولاً ، بازگشت به خانه برای تیمی غیر از کنیون است ، بنابراین اهمیت آنچنان بزرگ نبود. این بار اطراف ، به نظر می رسد اهمیت از نظر من دوچندان شده است. هفته بازگشت به خانه و هفته رقابت در همان هفته؟ من مطمئن هستم که مدارس این کار را بیشتر از آنچه می فهمید انجام می دهند ، اما من قبلاً چیزی از این نشنیده ام. این همان چیزی است که هست. من شکایتی ندارم به هر حال سال ارشد من است ، بنابراین ممکن است من آن را پذیرایی کنم ، درست است؟ به علاوه ، این یک فرصت دیگر برای رقابت با کنیون است. کنیون به راحتی حریف محبوب من برای مقابله با است. پس از همه ، این کنیون است! برای تنفر از کنیون باید از رگ های هر اوبی عبور کند. بنفش نباید دلپذیر باشد که در طول "هفته کینون هت" به آن نگاه کنیم. آنها یک پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر مدرسه هستند که بسیار شبیه به ما هستند. کنیون مانند اوبرلین یک مدرسه کوچک و معتبر در اوهایو است. ما با هفتم رقابت می کنیمThe Last Homecoming Game
  • ۹۸/۰۷/۰۹
  • کاربر کاربر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی