مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰
مشخصات آلومینی 0 آلوم جدید نشان می دهد که چگونه تحصیلات او را برای شروع فعالیت در تجارت آماده کرده است توسط تاراس کوفل آیا درجه ارتباطات تصویری می تواند فردی را برای سمت مدیرعامل در صنعت هوانوردی آماده کند؟ اگر جواب شما خیر است ، پس کریستن اشتاین هارد را نمی شناسید. اشتاینهارد ، فارغ التحصیل بهار '19 دانشکده ایالتی Farmingdale ، مدیرعامل (جوانترین صنعت) و صاحب بخشی از Gyro Revolution است ، یک استارتاپ اختصاص داده شده برای فروش ژیروپلان های دو سرنشین و ارائه خدمات پرواز و آموزش در بازاری است که گسترده ای دختران Clevedon در امتحانات GCSE 12 نمره برتر را می پذیرند در شمال شرقی. این شرکت در فرودگاه MacArthur لانگ آیلند مستقر است. ژیروپلان ها - که به عنوان gyrocopters یا autogyros نیز شناخته می شوند - وسایل نقلیه تفریحی هستند که عمدتا برای مسافرتهای اوقات فراغت مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت ها دوک CSTI به عنوان مطالعه MURDOCK دهمین سالگرد را گسترش می دهد ، گسترش TransPop را اعلام کرد از 95000 دلار شروع می شود و به همان میزان 145000 دلار اجرا می شود. آنها می توانند به سرعت های 120 مایل در ساعت برسند و بسیار کارآمد هستند و در هر ساعت 3-5 گالن سوخت می سوزند. برد آنها 300-500 مایل است. Gyro Revolution همچنین آنچه را آنها "پروازهای کشف" می نامند ، ارائه می دهد که از 15 دقیقه تا یک ساعت و با هزینه 100 تا 220 دلار به طول می انجامند. اشتاین هارد می گوید: "بازار ژیروپلان ها به سرعت در ایالات متحده به سرعت در حال رشد است و با حضور من معتقدم که ما به یکی از رهبران پرواز تفریحی در لانگ آیلند و آمریکا تبدیل خواهیم شد." ما راه طولانی را پیش روی خود داریم. برای موفقیت ما می خواهیم رسالت خود را برای ایجاد جامعه ، ایجاد خلاقانه ترین محصولات و ارائه آموزش عالی و خدمات برتر مشتری دنبال کنیم. ما همچنین بر روی شبکه با جامعه حمل و نقل هوایی و تولید کمپین های استراتژیک بازاریابی برای مشارکت و آموزش مردم تمرکز خواهیم کرد. " و حدس بزنید چه کسی قصد دارد این مبارزات بازاریابی را ایجاد کند ، بخاطر آموزش وی در Farmingdale: Steinhardt. مدرک من این امکان را برای من فراهم می کند که در بسیاری از صنایع مختلف شغل خود را دنبال کنم. شما می توانید یک حرفه ای در زمینه بازاریابی ، یک مدیر هنری ، عکاس ، طراح گرافیک ، طراح ux / ui و غیره شوید و مدرک تحصیلی در این موارد لازم است که شما در این کلاس شرکت کنید. بنابراین وقتی فارغ التحصیل می شوید ، در واقع مهارت هایی را دارید که می توانید تجارت خود را شروع کنید ، آن را برند کنید و آن را به بازار عرضه کنید ، یا یک سرمایه با ارزش برای یک سازمان باشید. کریستن اشتاین هارد ، فارغ التحصیل کالج ایالتی Farmingdale ، در مقابل یک ژیروپلان ایستاده است. وی گفت: "داشتن همه این مهارت ها هزاران دلار برای من صرفه جویی کرده است. وقتی شرکت را راه اندازی کردم ، لازم نیست یک طراح وب ، یک عکاس ، یک استراتژیست رسانه های اجتماعی یا یک طراح گرافیک استخدام کنم. من خودم همه کارها را کردم تا شرکت را فعال کنم. "برای من مهم است که من کاملاً خلاقانه و شغلی نسبت به شرکت داشته باشم تا به چشم انداز ما برای آینده این شرکت صادق باشم. مالک بودن و مدیرعامل بودن با مزایا و معایب خاص خود همراه است. من دوست دارم رئیس خودم باشم و کنترل عملیات را داشته باشم. در عین حال ، هیچ کس به شما یادآوری نمی کند که کار خود را انجام دهید. شما باید یک نظم و انضباط داشته باشید تا برنامه خود را انجام دهید ، کارهای زیادی را انجام دهید و آکادمی فیلم نیویورک میزبان نمایش و گفتگو با فیلم پیتر راینر منتقد فیلم است مسئولیت آن را نسبت به شرکت و مشتریان ارزشمند خود حفظ کنید. شریک اشتاینهارت زندگی پس از Les Roches - فارغ التحصیلان به عنوان یک جامعه شناس معتبر ، طعم و تجسمی را برای لوکس کسب می کنند. و COO رابرت لوتز است که خودش ارتباط Farmingdale دارد. وی مدرس و مربی پرواز در بخش هوانوردی در سال 2003 - 2005 بود ، و از 13 سالگی در حال پرواز بود. وی یک مربی گواهی پرواز ژیروپلان است ، با تجربه پرواز همه چیز را از هلیکوپتر گرفته تا هواپیماهای دریایی. وی بیش از 8000 ساعت پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر پرواز را ثبت کرده است. وی گفت: "نظم و انضباط و حرفه ای که ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی انجمن مدیریت ایران واحد خراسان رضوی در Farmingdale آموخته ام مطمئناً به من کمک کرده است تا در سازمان هواپیمایی کشوری حرفه ای و ایجاد شریک باشم. کشف ژیروپلانها باعث شد که من دوباره عاشق پرواز دوباره بشوم. این باعث می شود من هر بار که یک ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ پرواز می کنم کاملاً جادوگری کنم. " اشتاین هارت دانشجویی برجسته در فارمینگ دیل بود ، با فارغ التحصیل 3.9 معدل و فارغ التحصیل شد و در لیست رئیس جمهور جایزه گرفت. کالج ایالتی Farmingdale بهترین تصمیم برای من بود. من از با توجه به بسته شروع کننده دانش آموزان - معاملات ، زندگی کلاهبرداری و راهنمایی 15 سالگی مشغول به کار دانشگاه DALHOUSIEاستاد کتابخانه و مطالعات اطلاعات دانشگاه تبدیل به استاد اطلاعات می شود هستم و به یک کالج محلی که در لانگ آیلند محلی باشد ، کار می کردم ، ساعات کلاس انعطاف پذیر و البته یک آموزش عالی را داشتم. کلاس هایی که من در کار و طراحی می گرفتم شدید و در بعضی مواقع بسیار زیاد بود اما به من کمک کردند مهارت خود را گسترش دهم و مرا برای دنیای واقعی آماده کنند. من از اساتیدم چیزهای زیادی آموختم که همه متخصصان صنعت هستند و بسیار متعهد به کار و پشتیبان دانشجویان خود هستند. " اشتاینهارد منتظر ماند تا فارغ التحصیل شود تا رویای خود را دنبال کند. در حالی که در مدرسه ، در تعطیلات آخر هفته و هنگام استراحت ، او و لوتز دو بار از بلغارستان ، لهستان ، کانادا و کاستاریکا و 11 ایالت بازدید کردند تا از ژیروپلان تحقیق کنند. "وقتی مردم به من گفتند که دیوانه ام ، ادامه کار را برای من سخت تر کرد. وقتی رویایی و بینایی دارید ، آن را عملی کنید. وقتی مردم به شما شک دارند ، آنها را اشتباه تصور کنید تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! و حتی از انتظارات شخصی خود نیز فراتر بروید. باهوش تر فکر کنید ، سخت تر کار کنید و بیشتر از هر کس دیگری تحقیقات کارشناسی: کشف اکتشافات در یک زمینه جدید کار کنید. وقتی اعتراض به واکسیناسیون ، گذشته و حال متمرکز می شوید و گرسنه می شوید ، شروع به دیدن نتایج می کنید. " نوشتن توسط TARAS KFFEL تاراس کوفل مدیر نامزدی دیجیتال در دانشگاه ایالتی نیویورک است. 6 سپتامبر 2019 برچسب ها: حمل و نقل هوایی ، کارآفرینی ، کالج دولتی Farmingdale مشابه: پست های مرتبط بدون اوردیNew Alum Shows How Her Education Made Her Ready to Take Off In Business
  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • کاربر کاربر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی