مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰
پست وبلاگ قبلی متمرکز بر یادگیری از خرابی های ما و آماده شدن برای ترم آینده بود. این پست به طور خاص به کلیه دانشجویان فارغ التحصیل ورودی رسیده است که هیجان زده ، عصبی و مشتاق هستند که کالج ایستگاه را به زیستگاه طبیعی جدید خود تبدیل کنند. در دو هفته آینده ، گله های دانش آموزان در سواحل آگیلند فرود می آیند و آنها به طرز ناشایستی سعی در مدیریت تنظیم آپارتمان خود با تشک ، شاید یک دوچرخه برای رفت و آمد آسان ، یک حساب بانکی آمریکایی و کارت اعتباری و یک CLOSER LOOK در معیارهای تبلیغی TUCK غیره را دارند. در نظر گرفته شده است که به عنوان یک راهنما صرف برای موارد ذکر شده عمل کند و لزوماً بهینه جهانی روند نیست. همچنین به برخی معاملات و هک هایی اشاره می کند که شما باید پس از آمدن به اینجا بدانید. تعقیب بانک و کشف کارت اعتباری ابتدا اجازه دهید که مالیات فهمیده شود. به طور کلی ، بیشتر دانش آموزان یک حساب Wells Fargo را باز می کنند که بسیار مناسب است و از آنجا که کارت Agbit Bucks Unlimited Debit Card را دریافت می کنیم ، هیچ هزینه خدمات (ماهانه 10 دلار) را پرداخت شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو نمی کنید. با این حال ، دانشجویانی که به آنها کمک هزینه داده می شود و یا دارای دستیاری تدریس / تحقیق هستند ، نیاز به تنظیم حساب سپرده مستقیم دارند تا دانشگاه بتواند حقوق خود را واریز کند. اگر حساب بانکی خود را تنظیم کرده و مستقیم با آنها واریز کنید ، Chase Bank یک جایزه با ارزش 200 دلاری بسیار عالی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، یک دوست شما خوب ، زیبا و تنوع: مصاحبه با جف لمن یا هر کسی می تواند شما را به Chase Bank ارجاع دهد و هر دو 50 دلار اضافی دریافت پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر کنند. فقط توجه داشته باشید که شخص باید برخی از شرایط لازم برای هزینه خدمات خود را (12 دلار در ماه) برای پرداخت هزینه خود رعایت کند. به طور مشابه ، پس از دریافت SSN ، واجد شرایط درخواست کارت اعتباری خواهید بود. کارتهای اعتباری کشف به دلیل نداشتن هزینه خدمات به هیچ وجه و برنامه های معقول برگشت پول در طول سال ، برای اکثر دانش آموزان گزینه ارجح است. مراجعه کنندگان قصد دارند مبلغ اضافی را به شما بدهند. یک عضو کشف موجود می تواند به شما مراجعه کند و هر دو پس از اولین خرید خود از 50 دلار سود دریافت می کنند. در اینجا پیوند ارجاع ساده ای وجود دارد که پس از تهیه SSN خود برای Discover درخواست کنید. بیمه دوچرخه - احمقانه پنی نباشید ، پوند احمقانه ای نیست. پردیس A&M بسیار مبهم است و شما بیشتر از دانشگاه در Northgate ، East-Gate یا در نزدیکی جورج بوش درایو خارج خواهید شد. بنابراین ، پیاده روی در ایستگاه های اتوبوس یا رفت و آمد با پای پیاده در میان گرمای شدید Texan ، به صورت ترسناک و به معنای واقعی کلمه شما را می کشد. از این رو ، گزینه بهتر سرمایه گذاری در دوچرخه از والمارت یا چگونه ایجاد یک برند شخصی به صورت آنلاین می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند [Infographic] فروشگاه محلی در محدوده قیمت 90-200 دلار است. من و دوستانم دوچرخه های سطح متوسط را از والمارت خریداری کردیم و می گویم معقول ترین سرمایه گذاری من تاکنون بوده ام. چیزی که هیچ کس به شما نخواهد گفت ، خرید یک بیمه یا حمایت 8-16 دلاری دلاری توسط All-State / Square-Trade با آن است. در ابتدا به نظر خیلی مهم است که چرا به بیمه دوچرخه احتیاج دارم و چرا پول اضافی را هدر می دهم. به من اعتماد کن ، بیشترین سرمایه گذاری خواهد بود. حکایات شخصی من امور را روشن می کند. دو سه هفته عقب دوچرخه من پانچ شد و بازوی من نیز شکسته شد. دوچرخه حدود 150 دلار قیمت دارد و از اینکه بترسیدم هزینه تعمیر همه چیز در حدود 75 دلار است. و از آن زمان من متنفرم که در گرمای Texan قدم بزنم به محل کارم. احساس می کند اگر در یک اجاق گاز دختران Clevedon در امتحانات GCSE 12 نمره برتر را می پذیرند زندگی می کنید. اعتراض به واکسیناسیون ، گذشته و حال با دوچرخه رفته شما تحرک زیادی را راه رفتن؟ بله اما نه 10،000 قدم در روز از دست می دهید و رفتن به جاهای دور با پا فقط زمان زیادی را صرف می کند. من خواستار میدان شدم تا تجارت من درباره وضعیت من و عکسهای دوچرخه شکسته شده برایشان توضیح داد. آنها فوق العاده مفید بودند و اطمینان حاصل کردند که برای جبران خسارت های مکانیکی و هزینه های تعمیر ، بازپرداخت مناسب دریافت می کنم. من از این روند صحیح خوشحال شدم و توانستم با دوچرخه خود دوباره به ایستگاه کالج بپردازم. هدیه دادن به سادگی بهترین اما رقابتی هستند! برخی از مجتمع های آپارتمان نابود نشده اند و انتظار دارند مبلمان خود را تهیه کنید. با این حال ، من می فهمم که هر کس در هنگام عزیمت به یک مکان جدید بودجه دارد ، فقط نمی تواند چیزهای کاملاً جدیدی را از Ikea یا Amazon دریافت کند. با این دوقلوها در گل وجود ، ما خوشبخت هستیم که مبلمان را هدیه می کنیم. ISS TAMU جداول مطالعه دست دوم ، میزهای ناهار خوری ، مبل ، صندلی ، مایکروویو ، کمد و غیره را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می دهد. برای صداها خیلی خوب است؟ ثبت نام و میزان شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی آیا گرفتن وجود دارد؟ بله ، وجود دارد همه ساله هزاران دانش آموز جدید به A&M می آیند و بنابراین مبلمان کافی برای همه وجود ندارد. بنابراین ، صف های عظیمی در طول این تحولات وجود دارد و شما باید مطمئن شوید که 4-5 ساعت قبل از آن می روید تا در مقابل صف بایستید و به آنچه نیاز دارید برسید. من و هم اتاقی من در صف 456 اعتراض به واکسیناسیون ، گذشته و حال بودیم و هیچی نگرفتیم. بنابراین ، انتظار نداشته باشید که مانند خرید آنلاین جایی باشد که بتوانید هر آنچه را می خواهید انتخاب کنید. این بیشتر شبیه یک سهام محدود است که برای اولین بار در خدمت رقابت است. آیا تشک واقعا گران است؟ این یکی از اساسی ترین ضروریات و یکی از گیج کننده ترین چیزها برای خرید است. انواع مختلفی وجود دارد ، فوم حافظه ، فشرده سازی ، فیبر و غیره و اندازه های زیادی 6 '- 9' و حداکثر تا 18 '. و آنها می توانند از حدود 80 تا 500 دلار هزینه کنند. چگونه می دانید کدام یک بهترین است و آیا واقعاً ارزش آن را دارد؟ توصیه من خرید جایی در محدوده تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! 100-150 دلار از آمازون ، والمارت یا ایکه است. بیشتر ما قصد داریم از آن استفاده کنیمINCOMING STUDENTS STARTER PACK – DEALS, LIFE-HACKS AND TIPS
  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • کاربر کاربر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی